0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فلشکارتهای آموزشی memrise تحت وب و اندروید و آیفون

28 اردیبهشت 1401
0 دیدگا

قبلا در این وبلاگ، برنامه انکی رو خدمت شما معرفی کردم که یکی از بهترین نرم افزارهای فلش کارت برای یادگیری زبان است. بخصوص اینکه کلی بانک لغات فارسی-فرانسه براش درست کردیم که برای دوستانی که زبان انگلیسی شون خوب نیست، خیلی کاربردیه.

امروز برنامه Memrise رو براتون گذاشتم که هم تحت وب و هم تحت موبایل قابل استفاده است. و خیلی شبیه برنامه MemoryLifter است که قبلا بهتون معرفی کردم. اما مزیت بزرگ آن ، نسخه اندروید و آیفون است و همچنین بانک شدیدا بزرگی از لغات و واژه های کاربردی کلیه زبانها داره.

Memrise وبسایتی است که در قالب دوره های مجازی، به کاربران خود زبان های جدید (انگلیسی، فرانسه ، روسی ، اسپانیایی و فارسی و … ) و موضوعات دیگری همچون ریاضیات، هنر، ادبیات، تاریخ، جغرافیا و … را یاد میدهد. برای استفاده از تمام امکانات آن باید در آن ثبت نام کنید (که از این کار پشیمان نخواهید شد). کورس های فرانسوی موجود در سایت را اینجا می توانید ببینید. (بقیه کورس ها هم عالی اند)

فلشکارتهای آموزشی memrise

تعدادی از کورس های مبتدی فرانسوی :

تعدادی از کورس های سطح متوسط :

تعدادی از کورس های سطح پیشرفته :

جهت استفاده از نسخه تحت وب : 

جهت استفاده از اپ موبایل:  

توجه کنید که فلشکارهای این برنامه به دلیل داشتن صوت و عکس، حجم زیادی دارند و باید برای کار با آنها در موبایل، به اینترنت وصل باشید. اما هر سری فلشکارت را که باز کنید، بالاش یه گزینه offline mode دارد که روی حالت off قرار دارد. اگر آنرا یکبار لمس کنید، به حالت on تغییر پیدا می کند و شروع می کنه به دانلود کردن اون سری فلشکارت ها روی موبایل یا تبلت شما. و پس از دانلود ، اون سری بدون اینترنت هم کار خواهد کرد.

iranfrench_admin

لینک کوتاه نوشته
دانلود باکس
جعبه دانلود جهت دانلود سریع از VPN استفاده نکنید.. تمامی فایل ها قبل از درج بررسی شده اند. لینک دانلود از دو سرور مختلف است. امکان قطع دانلود فایل ها وجود دارد. جهت دانلود از IDM استفاده کنید.. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید